Kiitollinen vuodesta 2018. Tervetuloa 2019!

Yllätysten ja ihanien asioiden vuosi 2018 on pian takana. Olen saanut olla kiitollinen, kaikesta. Elämä on sujunut hyvin ja paljon iloisia, hyviä asioita on tapahtunut. Hyvää elämässäni on paljon. Elämässäni on rakkautta, enemmän kuin olen osannut edes tiedostaa.  Olen nauttinut hetkistä ja arvostanut elämääni. Kiitos mukana eläneille. Tuleva vuosi 2019 on hyvinkin tervetullut ja odotettu. Toivon hyvien tuulien jatkavan puhaltamistaan ja toivon harmaiden sadepäivien saavan minut vain tanssimaan mukana, se ei ole ollut aina minulle helppoa tai itsestäänselvää. Olen kuitenkin koittanut lopettaa suorittamisen ja selviytymisen. Olen pyrkinyt elämään hetkissä. Olen rauhoittanut kulkuani.


Vuonna 2019 toivon rakkailleni ja ystävilleni kaikkea hyvää ja parasta. Toivon onnenhetkiä ja iloa. Toivon että kohtaamisia olisi paljon ja ne olisivat herättäviä, mieleenpainuvia ja merkityksellisiä. Toivon, että tapaisin heitä, joita en ole aikoihin nähnyt. Heitä, jotka ovat aina sydämessäni.

Vuodelta 2019 odotan kovasti pientä ihmistä, tytärtä. En osaa oikein edes ajatella tuota sanaa ja joka kerta se hieman herkistää. En tiedä mitä odottaa, mutta odotan häntä kovasti. Toivon kärsivällisyyttä ja lempeyttä. Toivon, että osaisin antaa rakkautta yhtä paljon kuin sitä olen saanut. Toivon terveyttä ja jaksamista. Rakkaimmat toivon saavani pitää aina lähelläni.




Elämä on pieniä hetkiä, valintoja ja risteyksiä, joista muodostuu itsemme näköinen kokonaisuus. Se ei voi olla itsekästä suoriutumista ja puskemista eteenpäin, vaan vaatii usein pysähtymisen ja ymmärtämisen. Se on toisinaan kipeitä hetkiä, jotka ymmärtäessään voi paljon paremmin. Joskus on parempi kulkea hitaasti, katsella ympärilleen ja miettiä matkaansa. Kaikelle on merkitys.


Tänään, tässä, olen kiitollinen omastani.

Kommentit

Suositut tekstit